JAG JOBBAR PÅ
KLINIK
JAG JOBBAR PÅ
LABB
Behöver du hjälp med din digitala utrustning eller mjukvara kontakta våra specialister.
Supporten är tillgänglig helgfri vardag måndag-torsdag 08.00 – 17.00.
Fredag och vardag före helgdag 08.00 – 15.00.
Telefon 010 500 61 90
Email support@forstec.se
Vi ger dig support genom teamviewer (fjärrstyrd support). Ladda ner programmet här så kan vi hjälpa dig på bästa sätt.
Forstec Dental AB tillhandahåller support till våra kunder som en del av det underhålls- och supportavtal som tecknas vid köp eller uppgradering av våra produkter. Avtal som är tecknade gäller i 12 månader och fortlöper årligen om du inte säger upp det. Uppsägning ska ske minst två månader innan tecknad 12-månadersperiod upphör, annars förlängs det automatiskt men en ny 12-månaders period.
De kunder som har ett giltigt supportavtal från Forstec Dental AB har rätt till support. Ett giltigt avtalsnummer (står på din fakturan och är samma som ditt kundnummer) ska kunna anges vid kontakt med supporten.
Supportavgiften ingår i den årliga licensavgiften från alla 3Shape Lab Care installationer. Med CADstar och Exocad installationer ingår supportavgiften första året om inget annat anges eller är överenskommet.
Ärenden utöver ovanstående kan komma att debiteras som löpande konsultation.
*Vid supportärende där avtal saknas debiteras en avgift på 495 kr exkl. moms per påbörjad halvtimme.